Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

H BIOMHXANIA ΛΑΣΠΗΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΓΓΙΖΕΙ



Δήλωση του Δημοτικού Συμβούλου – επικεφαλής της «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ» Ζαχαρία Ζούπη με αφορμή «δημοσίευμα» Πειραϊκής εφημερίδας


Και να που η Βιομηχανία λάσπης και «ανακάλυψης» δήθεν σκανδάλων έπιασε και πάλι δουλειά. Έκπληκτος διάβασα δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας «που τα γράφει όλα και για όλους χωρίς φόβο» με προφανείς «αξιόπιστες πηγές» τον 2ο όροφο του Δημαρχείου Κερατσινίου – Δραπετσώνας και το ερημωμένο πια Πολιτιστικό που βρίσκεται πίσω από το Δημαρχείο… Στο δημοσίευμα εμφανίζομαι να έχω δήθεν μοιράσει χιλιάδες ευρώ και μάλιστα με «μαϊμού» αποδείξεις το 2005 όταν ήμουν Πρόεδρος της ΔΗΚΕΠΑ!!! Στο δε «ρεπορτάζ» που ακολουθεί, τίθενται «αμείλικτα» ερωτήματα για το ποιοι τα εισέπραξαν και ποιοι μακρυχέρηδες τα έπαιρναν!!! Αθλιότητες, επίδειξη γελοιότητας, ανοησίες.

Θυμίζω στους δαιμόνιους ρεπόρτερ ότι οι οικονομικοί απολογισμοί και οι εκθέσεις των ορκωτών λογιστών για τα έτη 2005 και 2006 αναδείκνυαν υποδειγματική διαχείριση της Επιχείρησης και ότι ψηφίστηκαν ομόφωνα τόσο από το Δ.Σ της ΔΕΠΑΚ, όσο και από το Δημοτικό Συμβούλιο Κερατσινίου.
Τους πληροφορώ επιπλέον, ότι τα έτη αυτά έχουν ελεγχθεί από την Εφορία, είναι καθαρά, δεν εμφανίζουν καμμία εκκρεμότητα και τα βιβλία έχουν κλείσει.

Θα ήθελα δε να τους συστήσω:
  • Να μην δέχονται τόσο άκριτα και πρόθυμα να παίξουν τον ρόλο του λασπολόγου εκ μέρους όσων έχουν διαλύσει τον Δήμο και ήδη ελέγχονται για παρανομίες από τις Εισαγγελικές Αρχές.
  • Να μην παίζουν με την εντιμότητά μου που ποτέ δεν αμφισβητήθηκε στην πολιτική μου πορεία, γιατί όπως γνωρίζουν «δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου» και θα υπερασπιστώ τον εαυτό μου με κάθε μέσον
  • Να μην νομίζουν ότι θα παραιτηθώ από τον αγώνα μου για διαφάνεια, χρηστή διαχείριση και εντιμότητα στο όνομα δήθεν συμψηφισμών με όσα έχουν συμβεί 2 χρόνια τώρα στον Δήμο 
  • Να προσφύγουν ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ στην Δικαιοσύνη, αν θεωρούν ότι βρήκαν έστω και ένα στοιχείο που με ενοχοποιεί κάπου. Να προσφύγουν, γιατί εγώ ήδη έχω προσφύγει στην Δικαιοσύνη για παρανομίες διοικούντων, θα ξαναπροσφύγω για ότι βρίσκω ότι βλάπτει τον Δήμο, όπως και κατά όποιου με θίγει. Τους προκαλώ!

Είναι φανερό τι έχει συμβεί. Τόσο η «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» στο σύνολό της, όσο και εγώ έχουμε γίνει ενοχλητικοί. Είμαστε η μόνη αυτοδιοικητική δύναμη που δρούμε συντεταγμένα, που έχουμε καταγγείλει το βασίλειο των παρανομιών, του μαύρου χρήματος και της αδιαφάνειας.
Που έχουμε βρεθεί σε κάθε γειτονιά, σε κάθε χώρο και φορέα, ενημερώνοντας τους πολίτες, καταγγέλλοντας τα κακώς κείμενα και προβάλλοντας λύσεις.
Που έχουμε μία σταθερή μαχητική παρουσία στην κοινωνία και στο Δημοτικό Συμβούλιο. Που και με την πρόσφατη εκδήλωσή μας αποδείξαμε ότι είμαστε ο βασικός πόλος όλων των δυνάμεων που ανησυχούν για την πόλη και αναζητούν αλλαγή και νέα πορεία.
Επομένως, περιμένω και περιμένουμε επιθέσεις και διαφόρων τύπων υπονομεύσεις από διάφορα Κέντρα.


ΑΣ ΜΗ ΓΕΛΙΟΥΝΤΑΙ ΟΜΩΣ! 

 Η ΛΑΣΠΗ, ΟΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ, ΟΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ! ΑΥΤΗ Η ΠΟΡΕΙΑ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΠΤΕΤΑΙ!  30- 1 -2013