Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ , ΔΙΑΣΦΑΛΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ , ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ




Επιστολή του Ζαχαρία Ζούπη , δημοτικού συμβούλου, επικεφαλής της Δημοτικής Κίνησης « ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΡΑ » προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Κερατσινίου – Δραπετσώνας κ. Νίκο Μαρτάκη

Κύριε Πρόεδρε ,

Γνωρίζοντας την εκτίμηση που έχω προς το πρόσωπό σας , επιτρέψτε μου να σας ασκήσω κριτική για την ανοχή που δείχνετε απέναντι σε συμπεριφορές που υποβαθμίζουν τον ρόλο των δημοτικών συμβούλων και συνολικά του Δημοτικού Συμβουλίου .

Αναφέρομαι ιδιαίτερα σε δύο κορυφαία προβλήματα :
-          Στην συμπεριφορά του Δημάρχου ο οποίος μιλάει όποτε θέλει , όσο θέλει , συχνά και εκτός θέματος και την τάση του να ειρωνεύεται συμβούλους , να μηδενίζει όλη την προηγούμενη πορεία του Δήμου , να διακόπτει ομιλίες , να καταγγέλει συναδέλφους , να αφήνει γενικώς και αορίστως σκιές για θέματα ηθικής τάξης χωρίς να αισθάνεται την ανάγκη να να στοιχειοθετήσει τίποτα.
Άλλωστε , είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα του έργου στο « ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ » ,όπου αφού επί μήνες μιλούσε για σκανδαλώδη , υπερτιμολογημένη Μελέτη , τελικά δημοπράτησε το έργο ακριβώς μ ΄αυτή την Μελέτη , χωρίς ποτέ να κατονομάσει πολιτικά και υπηρεσιακά πρόσωπα της Περιφέρειας και του Δήμου που όπως είχε πει ήταν εμπλεγμένα !
-          Στην συμπεριφορά του Αντιδημάρχου Χρήστου Καραγιανάκη , ο οποίος προσπάθησε στην τελευταία συνεδρίαση της 27-6 να με εμφανίσει ψεύτη για όσα δημόσια ,αλλά και μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο είχα διατυπώσει για το γεφύρι της Άρτας( δες γήπεδο « ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ» ) για τις ευθύνες της Δημοτικής Αρχής που κατάφερε να χάσει 400.000 ευρώ χρηματοδότησης του έργου από την Περιφέρεια Αττικής. Το θέαμα βέβαια ήταν αστείο , αφού ότι είπε ο Αντιδήμαρχος επαλήθευε τους ισχυρισμούς μου . Ωστόσο η προσπάθεια εμφάνισής μου ως συνειδητού ψεύτη και ακόμα χειρότερα ως ανθρώπου που μανατζάρεται από Εταιρείες (!) αποτελεί μείζον ανθρώπινο, ηθικό, πολιτικό και αυτοδιοικητικό ατόπημα το οποίο επιτρέψατε να γίνει.

Ασφαλώς , σε ότι αφορά στον εαυτό μου , είμαι σε θέση να τον υπερασπιστώ με κάθε τρόπο . Το έκανα, το κάνω και θα το κάνω ,αφού δεν παίζω με θέματα ηθικής τάξης . Ωστόσο, ως Πρόεδρος είστε υποχρεωμένος να προεδρεύετε ως Πρόεδρος  όλου του σώματος και όχι ως στέλεχος του « ΑΛΛΟΥ ΔΡΟΜΟΥ » , ανεχόμενος τα πάντα , ακόμα και όταν ακούγονται αθλιότητες . Σας καλώ να συμβάλετε στην υπέρβαση αυτού του κλίματος που δηλητηριάζει την λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου και ανοίγει τον ασκό του Αιόλου σε διάφορα φαινόμενα.

Αυτή είναι η ταπεινή μου ‘άποψη και σας την μεταφέρω .Στην ευχέρειά σας είναι να υπάρξει ένα κλίμα ελεύθερου , δημοκρατικού διαλόγου στο Συμβούλιο η να δυναμιτιστεί η λειτουργία του από τέτοιες συμπεριφορές , τακτικές και φραστικές επιθέσεις τις οποίες τόσο εγώ , όσο και άλλοι συνάδελφοί μου δεν θα ανεχτούμε άλλο.